|
www.gorlicka.fora.pl Inwestycja DACH BUD Wrocław ul. Gorlicka 60-78.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ierna
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław od zawsze
|
Wysłany: Czw 10:32, 25 Lut 2010 Temat postu: Przemyślenia pozebraniowe |
|
|
Na wczorajszym spotkaniu garażowym poruszyliśmy kilka dręczących nas jako wspólnotę spraw.
Po pierwsze, przekazałam mieszkańcom informacje o projektach uchwał, jakie przygotowuje dla nas Locator na zebranie marcowe. Uchwały te będą dotyczyły: powołania rady mieszkańców wspólnoty oraz wprowadzenia systemu „e-kartotek”. System taki, jak udało mi się dowiedzieć, funkcjonuje w zarządzanej przez Locatora wspólnocie Litewska 10-12 i do końca roku ma pojawić się we wszystkich wspólnotach przez niego zarządzanych. Jeśli ktoś chciałby poczytać, czym mniej więcej jest ten system, jak działa i na czym polega, znalazłam stronę, na której jest to wyjaśnione. Nasz nie musi wyglądać dokładnie tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
Będą wprowadzone w końcu kody do domofonów indywidualne dla każdego mieszkańca. A dokładnie dla każdego lokalu mieszkalnego. Kody serwisowe, które są teraz, można wyłączyć! Indywidualny kod domofonu będzie rozdawany przez Locatora (wcześniej zawiśnie stosowne ogłoszenie na klatce) tylko i wyłącznie notarialnym właścicielom mieszkań. Więc jeśli ktoś wynajmuje lub też po prostu nie mieszka tutaj, będzie musiał się pofatygować do biura zarządcy.
W terminie 5-10 marca mają być postawione kosze na małe śmieci, podręczne przy każdej bramie jeden – w sumie 10 sztuk. O koszach na patio na razie chyba nie ma sensu myśleć, bo się tego patio nie używa. Kosze na zwierzęce odchody kosztują: postawienie 100 zł plus koszty utrzymania takiego kosza czyli opróżniania, dezynfekcji. Ostateczna decyzja, czy i gdzie takie kosze ewentualnie umieścić, nie została jeszcze podjęta.
Kwestia monitoringu, jak wczoraj sami przyznaliśmy, to raczej wydatek kolosalny i z funduszu remontowego jeszcze przez co najmniej rok (a może dwa) na pewno niedostępny. Postanowiliśmy dowiedzieć się, jaki koszt takiego monitoringu będzie, gdybyśmy zapłacili za niego dodatkowo. Wycena ma być z dwóch źródeł: monitoring i wideorejestracja oraz monitoring firmy ochroniarskiej.
Miejsca monitorowane to parking w taki sposób, żeby widać było miejsca parkingowe, drogę oraz wejścia do bram.
Na kostkę brukową, którą wyłożone są chodniki, parking, droga i podjazdy mamy dwuletnią rękojmię Dach Budu. Locator zna problem i jak tylko ruszenie z pracami naprawczymi będzie możliwe, zaczną działać – naciskać na Dach Bud.
Locator przewiduje montaż skrzynek na ulotki. Z tego co wiem, miałyby zostać przymocowane w bramach, wczoraj uznaliśmy to za głupi pomysł i będziemy wnioskować, żeby zostały zamocowane przy wejściu do klatek schodowych – koło domofonów.
Pozostaje problem placu zabaw, który na pewno trzeba ogrodzić. Jak zostałam poinformowana przez Prezesa Locatora, plac zabaw, który zbudował Dach Bud, jest niezgodny z przepisami. Będę tę sprawę wyjaśniała z Locatorem.
Ogromne emocje wzbudził temat czynszów za nasze lokale. Celowo piszę lokale, bo choć więcej problemów chyba stwarza czynsz za garaże, to i opłata za mieszkania pozostawia wiele do życzenia. Trzeba te sprawę jeszcze raz porządnie przedyskutować z zarządcą i przeanalizować zużycie środków finansowych, jakie zostanie nam przedstawione na marcowym zebraniu.
Dla zainteresowanych polecam przeczytanie [link widoczny dla zalogowanych]
- być może są tacy, którzy znają już tekst tej ustawy. Jak dla mnie niestety nie stawia ona wielu rzeczy w pozytywnym świetle.
Podsumowując do zrobienia na pewno pozostała jeszcze kwestia:
prawdopodobnej zmiany firmy sprzątającej - firma ABC-SERVICE, jak uznaliśmy, nie wywiązuje się ze swoich obowiązków,
sprawa niewywiązywania się ze swoich obowiązków pana z dozoru technicznego/konserwatora,
jak wygląda kwestia rękojmia na części wspólne? podobno jest wiele niedoróbek, które trzeba zgłosić do poprawki przez Dach Bud,
trzeba się dowiedzieć, dlaczego plac zabaw jest niezgodny z przepisami, dlaczego wciśnięto nam taki bubel i co możemy zrobić? A jeśli nic, to jakie są koszty naprawy/dostosowania do przepisów?
poinformowanie Locatora, że chcemy skrzynki na ulotki na zewnątrz przy domofonach,
zapytanie o montaż kratek przeciw gniazdowaniu gołębi w otworach wentylacyjnych.
Jeśli coś jest sporne, możemy o tym jeszcze podyskutować tutaj lub na następnym spotkaniu. Myślę, że jutro skontaktuję się z Prezesem w celu zaproszenia go na przyszłotygodniowe spotkanie o drodze. Przedyskutuję z nim również punkty do zrobienia i jak najszybciej poinformuję Was o moich ustaleniach.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amonca
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:05, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dziękuję Ci ierna w imieniu wszystkich obecnych i nieobecnych za organizację spotkania.
Rozmawialiśmy jeszcze na temat ogrzewania i kaloryferów, które raz działają a raz nie a bez ingerencji fachowców zaczynają działać prawidłowo. Pomijając globalne awarie sterowania kotłowni, które dotykają wszystkich takie jednostkowe sytuacje kiedy kaloryfery nie działają zdarzały się u nas (mieszkam w 60) dość często. Zwykle rozdzielnik ciepła zamontowany na przedpokoju w metalowej szafce jest wtedy gorący, a niektóre kaloryfery są zimne.
Postaram się odszukać wspomniane przeze mnie rozliczenia z Eureką - zarządcą Litewskiej 6-8 dla porównania z rozliczeniami z Locatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ania
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:43, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ierna dobra robota z tym zebraniem wiedziałam, że na Ciebie można liczyć. W imieniu Wszystkich strasznie Ci dziękujemy, bo naprawdę dużo roboty w to wszystko włożyłaś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
masin
Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:19, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Witam. Niestety nie mogłem być na spotkaniu. Jest moim zdaniem jeszcze jedna kwestia godna przedyskutowania- mianowicie montaż słupków na chodnikach przy bramach wejściowych (podobnie jak przy ul. Litewska 6-. Często się zdarza, że samochody są tak blisko zaparkowane, że nie ma mowy żeby przejść samemu a co dopiero z wózkiem!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ierna
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław od zawsze
|
Wysłany: Czw 21:36, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
kwestia chyba ma dotyczyc strony zachodniej budynku? bo po stronie wschodniej raczej nie ma takiej potrzeby... nie widzialam jeszcze samochodu na chodniku... chyba ze mowimy o robotnikach "wjezdzajacych" swoimi samochodami do bram.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alfik
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poleska
|
Wysłany: Czw 21:38, 25 Lut 2010 Temat postu: Re: Przemyślenia pozebraniowe |
|
|
ierna napisał: | i będziemy wnioskować, żeby zostały zamocowane przy wejściu do klatek schodowych – koło domofonów. |
ulotkarze nie będą przykładać wagi aby je tam solidnie włożyć
jedyny cel jaki będzie im przyświecać to: ZOSTAWIĆ ULOTKI
wiatr niestety nie będzie łaskawy dla żadnych materiałów marketingowych bez względu na to z jakich źródeł pochodzą
firma ABC będzie codziennie biegać przez pół dnia aby pozbierać po okolicznych trawnikach porozrzucane ulotki
PS.
a może jestem tylko pesymistą ???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez alfik dnia Czw 21:38, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ierna
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław od zawsze
|
Wysłany: Czw 22:04, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
trzeba bylo przyjsc i podzielic sie z nami swoimi spostrzezeniami. jakos wszyscy, ktorzy byli podjeli decyzje ze maja byc kolo domofonow. chyba ze cos pomylilam ale raczej nie bo nikt nie protestowal... do tej pory...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ierna dnia Czw 22:04, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sokomier
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlicka
|
Wysłany: Czw 22:08, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
W naszej bramie nie mamy problemu z ulotkami, a skrzynki na zewnątrz go stworzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sokomier
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlicka
|
Wysłany: Czw 22:21, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem, że Pani , która sprząta klatki schodowe odśnieżała też chodniki. Jeżeli macie pewność, że po zmianie firmy sprzątającej będzie pracować więcej osób to jestem za.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ierna
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław od zawsze
|
Wysłany: Czw 23:00, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ale w jaki sposob skrzynki na ulotki stworza problem z ulotkami? one maja wrecz usprawic system dystrybucji reklam. poprzednio mieszkalam w bloku gdzie takie zewnetrzne koszyki byly zamocowane przy domofonach i naprawde bylo to super rozwiazanie. kto chcial to bral. reszte wyrzucala po jakims czasie sprzataczka. podobne zdanie mialy osoby, ktore spotkaly sie z takim rozwiazaniem w poprzednich miejscach zamieszkania.
Co do zmiany firmy sprzatajacej chodzilo raczej o jakosc wykonywanych przez sprzataczki prac oraz cene jaka placimy firmie ABC. Mozemy sobie troche powymyslac poniewaz takich firm na rynku jest coraz wiecej i moze za pieniadze jakie teraz wydajemy uda sie znalezc taka, ktora bedzie bardziej solidna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dpm
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:47, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ierna napisał: | trzeba bylo przyjsc i podzielic sie z nami swoimi spostrzezeniami. jakos wszyscy, ktorzy byli podjeli decyzje ze maja byc kolo domofonow. chyba ze cos pomylilam ale raczej nie bo nikt nie protestowal... do tej pory... |
nie wszyscy mogli przyjsc... a decyzje to raczej sie podejmie glosujac na zebraniu w marcu, nieprawdaz?
a moje zdanie jest takie, zeby nie bylo ani koszykow w srodku, ani skrzynek na zewnatrz. Raczej szukalbym rozwiazania jak ograniczych ilosc ulotek, a nie dawac sygnal ze chcemy wiecej. Jest domofon, wiec nie wiem jakim cudem roznosiciele ulotek MASOWO maja zamiar sie dostawac do srodka: beda czekac az ktos bedzie wchodzic do bramy? no moze... Ale jak okazyjnie znajde ulotke w skrzynce to ja wyrzuce i tyle. Albo nakleje sobie "Proszę nie zostawiać reklam"...
"Obowiązek czuwania nad poprawną dystrybucją reklamy spoczywa na firmie, która ja zleciła. Dlatego jeśli mimo naszego zastrzeżenia nadal będziemy otrzymywać ulotki, możemy oskarżyć np. supermarket o łamanie naszego prawa do prywatności, powołując się na art. 24 kodeksu cywilnego. W takim przypadku można też skorzystać z pomocy organizacji konsumenckiej, powołując się na art. 61 kodeksu postępowania cywilnego."
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dpm dnia Pią 0:49, 26 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ierna
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław od zawsze
|
Wysłany: Pią 7:53, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
nie wszyscy mogli przyjsc i dwa dni przed zebraniem wszystkim padl internet tak? wiesz co nie ma co sie osmieszac takimi tekstami bo oczywiscie ja rozumiem, ze nie mozna, ze sie pracuje, ze jest wyjazd, choroba, sraczka, goscie itp. wszystko jest ludzkie ale to, ze na dwa dni przed zebraniem nagle WSZYSTKICH wywialo z forum to juz nie jest normalne. i co nagle wlaczyli Wam internet na dzien po?
przepraszam wszystkich ktorych urazilam bo naprawde losowo nie mogli sie w ostatnim czasie udzielac. ale zwyklym leniom i maruda mowie stanowcze NIE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adasko
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 10:05, 26 Lut 2010 Temat postu: Re: Przemyślenia pozebraniowe |
|
|
alfik napisał: | a może jestem tylko pesymistą ??? |
Alfik... Jesteś pesymistą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:14, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ierna napisał: | nie wszyscy mogli przyjsc i dwa dni przed zebraniem wszystkim padl internet tak? wiesz co nie ma co sie osmieszac takimi tekstami bo oczywiscie ja rozumiem, ze nie mozna, ze sie pracuje, ze jest wyjazd, choroba, sraczka, goscie itp. wszystko jest ludzkie ale to, ze na dwa dni przed zebraniem nagle WSZYSTKICH wywialo z forum to juz nie jest normalne. i co nagle wlaczyli Wam internet na dzien po?
przepraszam wszystkich ktorych urazilam bo naprawde losowo nie mogli sie w ostatnim czasie udzielac. ale zwyklym leniom i maruda mowie stanowcze NIE |
Spokojnie, jak kogoś nie było, to jego strata, a jeśli czyta forum, to większości się dowiedział. Sprawozdanie z zebrania wiele wyjaśnia i porządkuje tematykę.
Odnośnie meritum, to wydaje mi się, że należy się skupić na najważniejszych kwestiach, a resztę dopiero później. Wg mnie te najważniejsze kwestie to:
1) obniżenie kosztów (głównie chodzi o części wspólne)
2) plac zabaw (co z nim nie tak, grodzenie)
Będzie repeta spotkania? Czy dajemy sobie spokój?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ierna
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław od zawsze
|
Wysłany: Pią 11:28, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Przed sekunda skonczylam rozmowe z Prezesem. Zaprosilam go na srode na godz 20 w przyszlym tygodniu na spotkanie. Ma sie przygotowac do rozmowy z nami na temat:
1. kwestia drogi <koszty, blokada, utrzymanie, przekazanie gminie>
2. firma sprzatajaca <zdyscyplinowanie, obnizenie kosztow, zmiana>
3. rękojmie od Dach Budu na częsci wspólne <podobno raport przekazania ma 5 stron!!!>
4. dozor techniczny i jego brak u nas w budynku
5. Plac zabaw <co z nim nie tak>
Mysle ze o szczegolach kosztow bedziemy rozmawiac na spotkaniu z Locatorem w marcu, gdzie bedzie rowniez ksiegowa i wtedy mozna podyskutowac.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ierna dnia Pią 11:29, 26 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|