Forum www.gorlicka.fora.pl Strona Główna www.gorlicka.fora.pl
Inwestycja DACH BUD Wrocław ul. Gorlicka 60-78.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CO Z TĄ WODĄ CIEPŁA-ZIMNA Z PRYSZNICA ????
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gorlicka.fora.pl Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buła




Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlicka

PostWysłany: Nie 13:41, 16 Sty 2011    Temat postu:

Trochę nie ten wątek, ale tak nawiązując do poprzedniej wypowiedzi:
Szczerze powiedziawszy, nie zdawałem sobie sprawy, że wymiana LED-ów w windach tyle kosztowała. Skąd te dane?
Od kiedy tu mieszkam, w "mojej" windzie tylko raz widziałem, że ktoś ukradł LED-a i został kupiony, a o wymianach raczej nic nie wiem, nie pamiętam żebym kiedyś zauważył, że któryś się zużył. Ale "nie widziałem", nie znaczy "nie zużył się".
Biorąc pod uwagę,że mamy w sumie 11 (?) wind, koszt wymiany na jedną sztukę wynosi ok 950,00 zł - nie wiem czy to dużo czy mało?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
I-M-D




Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Nie 15:51, 16 Sty 2011    Temat postu:

Zgadzam się z "Nicpon" , że trzeba zrobić jakieś zebranie i to szybko!! pozbierać od od wszystkich uwagi dot. nieprawidłowości dot. NASZEGO DOMU !!!! podkreślam jeszcze raz NASZEGO DOMU ! bo to nasz Dom za który zapłaciliśmy solidną kasę !!!
Jak wykańczaliśmy swoje np. łazienki i firemka coś spieprzyła np. na glazurze było parę "zębów" to nie irytowało to nas ??? mieliśmy pewne pretensje ??? musieli poprawić ??? pewnie że tak !!!! i to szybko !!! I ta sama sytuacja jest z developerem i zarządcą !!!! Musimy w czasie (jeszcze gwarancji !!!) wszystko ponaprawiać !!!!! Czy drogi wokół budynku które są dla aut terenowych nie są takim zębem na kafelkach ??? (szczególnie koło bramy 64...!) Ktoś z bramy 78 może o tym nie wiedzieć ale i tak zapłacił za tą droge ! 10 koła za wymianę żarówek ??? to chyba żart !!! Temat wody ciepłej i zimnej (skoki ciśnienia,zmiany temperatury podczas kąpieli i długie oczekiwanie na hot water) to następny "ząb na kafelkach" który musi być naprawiony !!!! Pewnie jest wiele rzeczy z którymi mamy problem więc proponuje założyć temat na forum pt. " USTERKI" I tam wpisywać totalnie wszystko !!!!! na koniec proponuje jakieś zebranko nasze w garażach z wytycznymi dot. problemów
A tak na marginesie to kiedy jest najbliższe zebranie u lokatora ???
dziekuje wszystkim - Pozdrowienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin




Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:04, 16 Sty 2011    Temat postu:

Kwota 10500 pojawiła się w sprawozdaniu za 2009, który każdy dostał (a przynajmniej powinien) razem z podjętymi uchwałami całkiem niedawno. 2 strona sprawozdania, pierwsza kropka, tak w połowie strony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dpm




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:15, 16 Sty 2011    Temat postu:

buła napisał:
Trochę nie ten wątek, ale tak nawiązując do poprzedniej wypowiedzi:
Szczerze powiedziawszy, nie zdawałem sobie sprawy, że wymiana LED-ów w windach tyle kosztowała. Skąd te dane?
Od kiedy tu mieszkam, w "mojej" windzie tylko raz widziałem, że ktoś ukradł LED-a i został kupiony, a o wymianach raczej nic nie wiem, nie pamiętam żebym kiedyś zauważył, że któryś się zużył. Ale "nie widziałem", nie znaczy "nie zużył się".
Biorąc pod uwagę,że mamy w sumie 11 (?) wind, koszt wymiany na jedną sztukę wynosi ok 950,00 zł - nie wiem czy to dużo czy mało?


w sprawozdaniu napisano ze wstawiono nowe LED w 6 klatkach. nie wiem jak w innych, ale w mojej windzie jest 9 zarowek, wiec MAKSYMALNIE chodzi o 9*6=54 zarowki. To wychodzi 194zl za jedna, jak rozumie z robocizna. ALE: to zakladajac, ze wstawiono az 54 zarowki - czy faktycznie tyle tego bylo??? a po drugie nawet jezeli tyle tego bylo, to i tak 194zl/szt wydaje mi sie dosc drogo.

A swoja droga to mysle, ze Locator moglby uniknac wielu oskarzen o niegospodarnosc, lenistwo itd gdyby zechcial nas dokladniej informowac o tym co robi, kiedy, za ile, w jakiej ilosci, kto wykonywal zlecenie itd. W koncu, to jest nasz reprezentant, Locator dziala w naszym imieniu, i wydaje nasze pieniadze. Mamy prawo do PELNEJ wiedzy na temat na co wydawane sa nasze pieniadze i do tego w jaki sposob: bo ja chce zeby byly wydawane w sposob gospodarny, madry i oszczedny.

Admina prosze o przeklejenie mojego posta do odpowiedniego tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piterek




Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:20, 17 Sty 2011    Temat postu:

dpm napisał:
w sprawozdaniu napisano ze wstawiono nowe LED w 6 klatkach. nie wiem jak w innych, ale w mojej windzie jest 9 zarowek, wiec MAKSYMALNIE chodzi o 9*6=54 zarowki. To wychodzi 194zl za jedna, jak rozumie z robocizna. ALE: to zakladajac, ze wstawiono az 54 zarowki - czy faktycznie tyle tego bylo??? a po drugie nawet jezeli tyle tego bylo, to i tak 194zl/szt wydaje mi sie dosc drogo.

A swoja droga to mysle, ze Locator moglby uniknac wielu oskarzen o niegospodarnosc, lenistwo itd gdyby zechcial nas dokladniej informowac o tym co robi, kiedy, za ile, w jakiej ilosci, kto wykonywal zlecenie itd. W koncu, to jest nasz reprezentant, Locator dziala w naszym imieniu, i wydaje nasze pieniadze. Mamy prawo do PELNEJ wiedzy na temat na co wydawane sa nasze pieniadze i do tego w jaki sposob: bo ja chce zeby byly wydawane w sposob gospodarny, madry i oszczedny.

Admina prosze o przeklejenie mojego posta do odpowiedniego tematu.


1. Co do żarówek, to z tego co pamiętam na początku działalności wspólnoty były problemy z kradzieżami, tak więc mogło być tak że w 1 klatce te żarówki były wymieniane (dokładane) kilka razy.
2. Pełną wiedzę o wydawaniu naszych pieniędzy mamy - trzeba się wybrać do siedziby locatora i poprosić o faktury z naszej wspólnoty - dostęp ma każdy właściciel lokalu.
3. Locator chciał wprowadzić system e-kartoteki, który m. in. mógłby wspomóc przebieg informacji między zarządcą a lokatorami, ale z tego co mówił ostatnio nasz administrator uchwała raczej nie przejdzie, bo 30 gr miesięcznie okazało się za dużym wydatkiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dpm




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:36, 17 Sty 2011    Temat postu:

piterek napisał:

2. Pełną wiedzę o wydawaniu naszych pieniędzy mamy - trzeba się wybrać do siedziby locatora i poprosić o faktury z naszej wspólnoty - dostęp ma każdy właściciel lokalu.
3. Locator chciał wprowadzić system e-kartoteki, który m. in. mógłby wspomóc przebieg informacji między zarządcą a lokatorami, ale z tego co mówił ostatnio nasz administrator uchwała raczej nie przejdzie, bo 30 gr miesięcznie okazało się za dużym wydatkiem.


bez urazy, ale to co napisales, to jest takie pitolenie... "trzeba sie wybrac" "poprosic o faktury" ??? mi nie chodzi o robienie kontroli finansowej, ale informowanie nas na nieco wiekszym poziomie szczegolowosci. chyba lepiej zeby wyslac list do 400 mieszkancow, niz zeby 400 mieszkancow atakowalo siedzibe Locatora???

e-kartoteki nic tu rzeczy nie maja, bo rownie dobrze Locator moze wysylac informacje na emaila, przynajmniej do osob zainteresowanych. Nie w narzedziach jest tu problem, a w checiach.
A jesli te e-kartoteki tak bardzo ulatwiaja prace Locatorowi w komunikowaniu sie ze swoimi klientami (czyli nami) to niech je wprowadzi na swoj koszt. Czy za to ze w siedzibie Locatora jest telefon i ze mamy mozliwosc tam zadzwonic tez mamy doplacac, np. 3gr miesiecznie? Placimy wynagrodzenie zarzadcy i on za te kwote swiadczy dla nas pewna usluge. Poziom tej uslugi to juz kwestia Locatora.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewelina




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A1

PostWysłany: Pon 19:45, 17 Sty 2011    Temat postu:

do tego Zarządca ma forum na którym może umieszczać takie informacje, a jeśli to nie odpowiednie miejsce to niech zapłaci za unowocześnienie swojej strony www i wzbogacenie jej o odpowiedni panel i tak jak napisał przedmówca niech zrobi to na swój koszt. Sorry ale to naprawdę kwestia chęci i to zarządcy powinno zależeć aby komunikacja przebiegała sprawnie bo to świadczy o poziomie i jakości obsługi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buła




Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorlicka

PostWysłany: Pon 23:09, 17 Sty 2011    Temat postu:

Popieram!
To są koszty prowadzenia działalności, które nie tylko poprawiają wydajność pracy, ale też świadczą o profesjonalnym podejściu do klienta, a zadowolony klient, to dobry klient. Poza tym jak mniemam, jak w każdej działalności gospodarczej, wrzucają to w koszty uzyskania przychodu, więc dlaczego my mamy to finansować? Wezmą 30 gr. od nas jako dochód, a tyle samo wrzucą jako koszty, ale już swoje? Czy to tak ma wyglądać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piterek




Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:24, 17 Sty 2011    Temat postu:

Ale o czym wy piszecie. Jakie 400 osób będzie jeździć? Przecież większość mieszkańców ma głęboko w d.. co się tutaj dzieje i co kto robi. Komu locator ma to ogłaszać? Kogo informować? Uchwały mało kto podpisuje, a kto będzie czytał, że pan Józek wymienił dzisiaj 2 żarówki w windzie w bramie nr 60. Wk... mnie gadanie typu niech ktoś coś zrobi bo mu płacę. Gadanie, że można to umieszczać na stronie, forum, portalu, mailu, to tym bardziej pitolenie. Wiele informacji nie powinno, a część pewnie nie może się znajdować na publicznie dostępnych stronach, a zrobienie odpowiedniego panelu to raczej nie jest kwestia "siądźmy, napiszmy, za 2 dni będzie". Jak locator taki beznadziejny to trzeba poszukać innego zarządcy, ale kto wtedy zagwarantuje, że będzie lepiej, taniej, jaśniej?

PS1 Podałem przykład z e-kartoteką, bo uważam, że jest to system bardziej przydatny nam, niż locatorowi.
PS2 To forum to jest czyjaś prywatna inicjatywa i istnieje dzięki dobrym chęciom admina (dzięki), a to że zarządca umieszcza tutaj jakieś informacje to dla mnie właśnie jest przykład jego jakiśtam chęci i pójścia nam na rękę. Czy tych chęci jest dużo, mało, w sam raz to już zupełnie inna kwestia.
PS3 Nie, nie jestem pracownikiem locatora i nie wszystko co robią mi się podoba i dlatego jutro idę na montowanie czyjników/mierników, żeby popytać o parę spraw.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dpm




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:53, 17 Sty 2011    Temat postu:

piterek napisał:
Ale o czym wy piszecie. Jakie 400 osób będzie jeździć? Przecież większość mieszkańców ma głęboko w d.. co się tutaj dzieje i co kto robi. Komu locator ma to ogłaszać? Kogo informować? Uchwały mało kto podpisuje, a kto będzie czytał, że pan Józek wymienił dzisiaj 2 żarówki w windzie w bramie nr 60. Wk... mnie gadanie typu niech ktoś coś zrobi bo mu płacę. Gadanie, że można to umieszczać na stronie, forum, portalu, mailu, to tym bardziej pitolenie. Wiele informacji nie powinno, a część pewnie nie może się znajdować na publicznie dostępnych stronach, a zrobienie odpowiedniego panelu to raczej nie jest kwestia "siądźmy, napiszmy, za 2 dni będzie". Jak locator taki beznadziejny to trzeba poszukać innego zarządcy, ale kto wtedy zagwarantuje, że będzie lepiej, taniej, jaśniej?

PS1 Podałem przykład z e-kartoteką, bo uważam, że jest to system bardziej przydatny nam, niż locatorowi.
PS2 To forum to jest czyjaś prywatna inicjatywa i istnieje dzięki dobrym chęciom admina (dzięki), a to że zarządca umieszcza tutaj jakieś informacje to dla mnie właśnie jest przykład jego jakiśtam chęci i pójścia nam na rękę. Czy tych chęci jest dużo, mało, w sam raz to już zupełnie inna kwestia.
PS3 Nie, nie jestem pracownikiem locatora i nie wszystko co robią mi się podoba i dlatego jutro idę na montowanie czyjników/mierników, żeby popytać o parę spraw.


czyli uwazasz, ze napisanie w sprawozdaniu rocznym "wydano 10500zl na wymiane zarowek" jest wystarczajaco wyczerpujace?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piterek




Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:30, 18 Sty 2011    Temat postu:

dpm napisał:
piterek napisał:
Ale o czym wy piszecie. Jakie 400 osób będzie jeździć? Przecież większość mieszkańców ma głęboko w d.. co się tutaj dzieje i co kto robi. Komu locator ma to ogłaszać? Kogo informować? Uchwały mało kto podpisuje, a kto będzie czytał, że pan Józek wymienił dzisiaj 2 żarówki w windzie w bramie nr 60. Wk... mnie gadanie typu niech ktoś coś zrobi bo mu płacę. Gadanie, że można to umieszczać na stronie, forum, portalu, mailu, to tym bardziej pitolenie. Wiele informacji nie powinno, a część pewnie nie może się znajdować na publicznie dostępnych stronach, a zrobienie odpowiedniego panelu to raczej nie jest kwestia "siądźmy, napiszmy, za 2 dni będzie". Jak locator taki beznadziejny to trzeba poszukać innego zarządcy, ale kto wtedy zagwarantuje, że będzie lepiej, taniej, jaśniej?

PS1 Podałem przykład z e-kartoteką, bo uważam, że jest to system bardziej przydatny nam, niż locatorowi.
PS2 To forum to jest czyjaś prywatna inicjatywa i istnieje dzięki dobrym chęciom admina (dzięki), a to że zarządca umieszcza tutaj jakieś informacje to dla mnie właśnie jest przykład jego jakiśtam chęci i pójścia nam na rękę. Czy tych chęci jest dużo, mało, w sam raz to już zupełnie inna kwestia.
PS3 Nie, nie jestem pracownikiem locatora i nie wszystko co robią mi się podoba i dlatego jutro idę na montowanie czyjników/mierników, żeby popytać o parę spraw.


czyli uwazasz, ze napisanie w sprawozdaniu rocznym "wydano 10500zl na wymiane zarowek" jest wystarczajaco wyczerpujace?

Ale ja zupełnie o czym innym. Jeśli uważasz, że to jest niewyczerpujące, to zadzwoń, napisz, pojedź do locatora i zapytaj czemu tak drogo i ile tych żarówek było, a nie piszmy, że nas nikt nie informuje, bo przecież nikt ci w sprawozdaniu rocznym nie będzie pisał, że tego dnia 1 żarówka, tego 3, a tamtego to 12. Jeżeli potrzebujemy jakiś informacji to sami się trochę o nie postarajmy, a nie czekajmy i narzekajmy, że ich nam nikt nie podał na tacy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dpm




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:20, 18 Sty 2011    Temat postu:

piterek napisał:
Ale ja zupełnie o czym innym. Jeśli uważasz, że to jest niewyczerpujące, to zadzwoń, napisz, pojedź do locatora i zapytaj czemu tak drogo i ile tych żarówek było, a nie piszmy, że nas nikt nie informuje, bo przecież nikt ci w sprawozdaniu rocznym nie będzie pisał, że tego dnia 1 żarówka, tego 3, a tamtego to 12.


Dlatego moglby takie informacje wysylac np. na emaila. na poczatku Locator dosc aktywnie pisal na naszym forum, co mi sie podobalo. Ale zgadzam sie, ze to nie jest miejsce na upublicznianie wszystkich spraw, bo na forum zapisac sie moze kazdy. zgadzam, sie ze zakladke na www nie robi sie w 2 dni (to zreszta nie byl moj pomysl), i to odpada, bo by musial zamowic sobie system, ktory pewnie czesciowo by sie pokrywal z e-kartoteka, a poza tym takie rozwiazania kosztuja.

piterek napisał:

Jeżeli potrzebujemy jakiś informacji to sami się trochę o nie postarajmy, a nie czekajmy i narzekajmy, że ich nam nikt nie podał na tacy.


no to tu sie znaczaco roznimy w pogladach. uwazam, w pojedynczych sytuacjach moze byc tak jak piszesz, ale to nie moze byc zasada. Nie chodzi o to, ze Locatora zasypac telefonami i byc dla nich uciazliwym, tylko zeby wiedziec co sie dzieje. wydaje mi sie, ze byloby sporo mniej dyskusji tutaj, gdyby Locator mial lepsze relacje z mieszkancami. nie chodzi o to, zeby duzo sie nagadac tylko zeby konkretnie mowic o sprawach wspolnoty (a zob. jak wygladalo poprzednie spotkanie wspolnoty w marcu). a teraz jest i tak prosto, bo wszystko jest nowe, i spraw jest malo.

pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewelina




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: A1

PostWysłany: Wto 10:27, 18 Sty 2011    Temat postu:

Uważam, że bez względu na zainteresowanie lokatorzy powinni być bardziej informowani o tym co dzieje się we wspólnocie.
Powinni także otrzymywać odpowiedzi na zapytania mailowe.
Użytkowniku Piterek - szanuję Twoje zdanie na ten temat - szkoda, że wszyscy nie mamy takiego - bylibyśmy wyśnionymi, nieproblemowymi klientami dla naszego Zarządcy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adasko




Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 11:07, 18 Sty 2011    Temat postu:

MPWiK dziś rano wymieniła nam licznik wody w jednej z hydroforni (stary podobno już do nas nie wróci) na licznik z czujnikiem ciśnienia.

Jutro o godzinie 10:30 kolejna ekipa z MPWiK przyjedzie i podłączy do tego licznika komputer i zostawią nam cały ten sprzęt pomiarowy na tydzień.
Potem przerzucą go na drugą hydrofornię.

Czy ktoś byłby w stanie podejść tam jutro do nich i popatrzeć im na ręce?
My dziś byliśmy z Piterkiem, ale niestety jutro już nie możemy.

To jest ważne, gdyż miernik ten od razu pokazuje ciśnienie wody i można na bieżąco zweryfikować problem.
Poza tym chłopcy z MPWiK chlapnęli dziś, że można ten czujnik ustawić, żeby sprawdzał ciśnienie np. co godzinę - a wtedy nic nie wykaże, bo muszą ustawić pomiar ciągły Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piterek




Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:26, 18 Sty 2011    Temat postu:

ewelina napisał:
Uważam, że bez względu na zainteresowanie lokatorzy powinni być bardziej informowani o tym co dzieje się we wspólnocie.

No właśnie ja tutaj uważam zupełnie inaczej - po co generować informacje, których nikt, albo prawie nikt nie odbiera.
ewelina napisał:
Powinni także otrzymywać odpowiedzi na zapytania mailowe.

Tu sprawa oczywista, że powinni. Taki tip: locator niestety żyje ciągle w poprzednim wieku jeżeli chodzi o skrzynki mailowe i ma 1 fizyczną skrzynkę na wszystkie adresy, tak więc kto pierwszy przegląda pocztę to widzi nowe wiadomości, reszta musi ręcznie sprawdzać co jest nowego - może musisz przedzwonić i się przypomnieć. Tak wiem, że tak nie powinno być Smile
ewelina napisał:

Użytkowniku Piterek - szanuję Twoje zdanie na ten temat - szkoda, że wszyscy nie mamy takiego - bylibyśmy wyśnionymi, nieproblemowymi klientami dla naszego Zarządcy.

Ale ja nie twierdzę że jestem nieproblemowym klientem i że wszystko mi się podoba. Miałem parę uwag i pytań i dlatego dzisiaj poszedłem na montaż czujnika w hydroforni, żeby porozmawiać z prezesem i administratorem. Ja po prostu uważam, że żeby wymagać od innych, to najpierw samemu trzeba choć trochę się wysilić.

Skoro uważacie, że brakuje wam informacji od zarządcy, to może trzeba przygotować uchwałę, w której zostanie on zobowiązany do podawania pewnych informacji np na tablicy ogłoszeń.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gorlicka.fora.pl Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin