Forum www.gorlicka.fora.pl Strona Główna www.gorlicka.fora.pl
Inwestycja DACH BUD Wrocław ul. Gorlicka 60-78.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uchwala nr 4 i 10

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gorlicka.fora.pl Strona Główna -> Media i opłaty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dpm




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:34, 22 Mar 2011    Temat postu: uchwala nr 4 i 10

co sadzicie o uchwale nr 10/2011? bo dla mnie, jak na razie, to jest ona smieszna i wrecz niepowazna. dlaczego:
1) jakie to wogole sa koszty? zalozmy 5 listow na rok, niech sprawa dotyczy nawet 100 lokatorow, znaczek niech bedzie po 3.5zl, to daje nam rocznie koszt 1750zl. a watpie zeby az 100 lokatorow podalo inny adres.
2) czy Locator, ktory dostaje od nas 152tys zl rocznie, nie moze tego juz wrzucic w koszty swojej dzialalnosci? zaczynam sie obawiac, ze zaraz odezwie sie Locator o zwrot kosztow polaczen telefonicznych.
3) w kosztorysie jest pozycja "19. pozostale koszty" ktora obejmuje, m.in. "korespondencja (papier, znaczki)".
4) przypuszczam, ze w przypadku przyjecia uchwaly 10/2011 Locator bedzie obciazony czasowo rozliczaniem, kogo obciazyc za wyslane listy, a kogo nie. to doklada mu roboty, a koszt biurokracji jest wliczany w pozycje "16. wynagrodzenie zarzadcy".
Moj postulat zatem:
1) to powinny byc koszty dzialalnosci Locatora
2) a jesli juz Locator uprze sie, ze to maja byc "pozostale koszty" a nie "wynagrodzenie zarzadcy", to nie tworzmy dodatkowej biurokracji, tylko skladajmy sie na to wszyscy. czyli glosujmu tutaj na "nie" (tzn. PRZECIW). tak czy inaczej, propozycja tej uchwaly jest dla mnie zenujaca (i zeby nie bylo podejrzen, ja odbieram korespondencje z adresu wspolnotowego).

druga sprawa, uchwala 04/2011.
pozycja "19 pozostale koszty" planu gospodarczego:
- ma wymienione m.in. koszt koszy ulicznych, koszyki na reklamy, skrzynki kontaktowe, tablice informacyjne.
te wszystkie rzeczy sa juz zrobione, wiec ich w planie gospodarczym na rok 2011 byc nie powinno.
- do tego dochodza te nieszczesne koszty korespondencji, ktore wg. mnie powinny byc juz zawarte w "wynagrodzeniu zarzadcy".
- nie bardzo wiem o co chodzi z "flagami" oraz "zajeciem pasa drogowego"?
- "dezynfekcja, deratyzacja" ma swoja oddzielna pozycje nr 7, wiec te koszty powinny byc tam.
ze wszystkich wymienionych przykladow jako jedyne sensowne pozostaja jedynie "uslugi bankowe".
Ponadto jesli w 2010 roku "pozostale koszty" wyniosly 8800zl, to nie wiem jaki jest sens budzetowac na rok 2011 az 15200zl na te cele (gdzie sporo rzeczy typu koszy ulicznych, koszyki na reklamy, skrzynki kontaktowe, tablice informacyjne sa juz zrobione, a to sa koszty jednorazowe, ktorych w tym roku nie bedzie).
Inne koszty tez moznaby pozmniejszac nieco patrzac na wydatki w 2010, ale juz sie nie bede czepiac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dpm dnia Wto 23:33, 22 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alfik




Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poleska

PostWysłany: Wto 23:15, 22 Mar 2011    Temat postu:

na Poleskiej KOSZTY BANKOWE za zeszły rok to 393,20 PLN
plan na 2011 to 450 PLN

wprawdzie nie wiem od jakiej kwoty ale dodatkowo znalazła się pozycja jak: ODSETKI BANKOWE w kwocie 10 149,39


PS.
zaczynam mieć coraz większą alergię na Locatora


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek




Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:28, 23 Mar 2011    Temat postu:

alfik napisał:
na Poleskiej KOSZTY BANKOWE za zeszły rok to 393,20 PLN
plan na 2011 to 450 PLN

wprawdzie nie wiem od jakiej kwoty ale dodatkowo znalazła się pozycja jak: ODSETKI BANKOWE w kwocie 10 149,39


PS.
zaczynam mieć coraz większą alergię na Locatora


powiem tak: Eureka tez ma swoje za uszami, ale przynajmniej koszt zarządu na m2 to 42 czy 43 gr a nie jak u nas 16% więcej bo 50 gr...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alfik




Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poleska

PostWysłany: Czw 0:30, 24 Mar 2011    Temat postu:

a powinno być raczej w drugą stronę
bo przy tak wielkiej wspólnocie powinno być raczej 16% mniej

w dodatku Eureka zarządza garażami i nie ma z tego tytułu dodatkowych profitów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukgal




Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:39, 24 Mar 2011    Temat postu:

Z tymi kosztami za wysłaną korespondencje to jakiś chyba żart tak jak słusznie zauważył dpm Lokator dostaje rocznie od nas ok 152 tyś zł co ładnie widać na załączniku nr 1 do uchwały 4 może za nie długo będziemy się jeszcze składać na ryzę papieru dla Lokatora ? Po za tym mamy te pozostałe koszty. Natomiast mnie cieszy takie działanie jak całkowita wymiana piasku, ostatnio dużo się naczytałem o piaskownicach pełnych bakterii. Większość uchwał to problemy ( sugestie ) poruszane na forum i tutaj każdy zagłosuje według własnego uznania Smile
W uchwale nr 4 jest wykropkowane miejsce dotyczące "kosztów zarządu nieruchomością wspólną". 50 gr /m2 to dość drogo, że tak powiem Smile może zaproponujemy nowe wynagrodzenie naszemu zarządcy Smile Zapewne Pan Prezes pewnie będzie chciał na zebrania zaproponować wyższą kwotę wynagrodzenia zarządcy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piterek




Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:25, 24 Mar 2011    Temat postu:

lukgal napisał:
Z tymi kosztami za wysłaną korespondencje to jakiś chyba żart tak jak słusznie zauważył dpm Lokator dostaje rocznie od nas ok 152 tyś zł co ładnie widać na załączniku nr 1 do uchwały 4 może za nie długo będziemy się jeszcze składać na ryzę papieru dla Lokatora ? Po za tym mamy te pozostałe koszty. Natomiast mnie cieszy takie działanie jak całkowita wymiana piasku, ostatnio dużo się naczytałem o piaskownicach pełnych bakterii. Większość uchwał to problemy ( sugestie ) poruszane na forum i tutaj każdy zagłosuje według własnego uznania Smile
W uchwale nr 4 jest wykropkowane miejsce dotyczące "kosztów zarządu nieruchomością wspólną". 50 gr /m2 to dość drogo, że tak powiem Smile może zaproponujemy nowe wynagrodzenie naszemu zarządcy Smile Zapewne Pan Prezes pewnie będzie chciał na zebrania zaproponować wyższą kwotę wynagrodzenia zarządcy.

Pan prezes zaproponował - 50 gr/m2 - zobacz załącznik do uchwały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adminWM




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 7:53, 25 Mar 2011    Temat postu: uchwała 10

WYJAŚNIENIE do uchwały nr 10
Uchwała ta ma na celu opłatę za listy zwykłe, polecone, ZPO wyłącznie dla właścicieli którym korespondencję wysyła się na adresy korespondencyjne (wskazane do wysyłki) poza Wspólnotą np.: Warszawa, Łódź, Poznań itp. gdyż koszty każdorazowo ponosi Wspólnota Mieszkaniowa. Generalnie chodzi o to aby koszty takie ponosił właściciel.
PRZYKŁAD:
Jeśli na wskazany adres jednego z właścicieli do np. Warszawy zarząd WM wysyła każdorazowo wymiar opłat, informacje dot. WM, wezwania do zapłaty itp to koszty korespondencji ponosi Wspólnota a nie konkretny właściciel - uchwała ma to zmienić.
Oczywiście jeśli właściciele WM nie będą chcieli podejmować takiej uchwały można ją wycofać z porządku obrad.
Administrator WM


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adminWM dnia Pią 7:59, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gorlicka.fora.pl Strona Główna -> Media i opłaty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin