|
www.gorlicka.fora.pl Inwestycja DACH BUD Wrocław ul. Gorlicka 60-78.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alfik
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poleska
|
Wysłany: Pią 15:06, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Kyrzan napisał: | Chciałbym sie od Was dowiedzieć ile wynoszą opłaty stałe które ponosicie na utrzymanie mieszkania?
m2 mieszkania
m2 garażu
m2 części komunikacyjnej w garażu
fundusz remontowy
winda
CO
m3 wody
podgrzanie wody
ścieki
wywóz nieczystości
opłata za moc
utrzymanie czystości
Dopiszcie do listy to o czym nie wspomniałem
Które z nich są wliczone w czynsz, a które są traktowane osobno?
ile wynoszą opłaty za ~50m2 mieszkanie
Ile wynoszą opłaty za garaż jednostanowiskowy i ten 35 m2.
Nie mieszkam na Gorlickiej ale jest taka możliwość. |
po kolei jak pytasz:
1,56/m2
1,56/m2
1,56/m2
0-narazie
0- bo jest wliczone 1,56
60 PLN/ 1 GJ
5,86/m3
12/m3
0 - są wliczone w metrze zimnej wody
0 - bo jest wliczone 1,56
0,31 / m2 ( opłata stała za gaz )
0 - bo jest wliczone w 1,56
do tego dolicz jeszcze prąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki6
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:00, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
czy wszyscy otrzymali juz te ksiazeczki z locatora ? bo ja czegos takiego nie otrzymalem ale widze ze stawka jest 1,56 za metr wiec tragedii nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alfik
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poleska
|
Wysłany: Wto 9:31, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
1,56 było w Dachbudzie
nowy zarządca chce przepchać 1,89
wydaje mi się że trochę przesadził ze sprzątaniem, energią elektryczną, konserwacjami
Poleska funkcjonuje za 0,98
a na Gorlickiej będzie 1,89
jak dla mnie to trochę przepaść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 353
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:09, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Przegięcie. Ja się na to absolutnie nie zgodzę. Wiele kwot wymaga wyjaśnień. konserwacja dźwigów to rozumiem. Ale jakieś kosmiczne kwoty za UDT? Co to jest? Poczęstunek dla inspektorów? Nie mam teraz papierów przed sobą ale jest tam sporo takich dziwnych pozycji. Poza tym myślę że nasz blok to prawdziwy mrówkowiec. Prawie 400 mieszkań w zasadzie w jednym budynku. Z tego tytułu koszty stałe są rozkładane na więcej ludzi. Powinniśmy mieć jeszcze niższe stawki z tego powodu niż np Litewska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ania
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:17, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Masz zupełną rację. Wyliczyłam, że sprzątanie klatek schodowych kosztuje nas miesięcznie 14 000 zł. Podobno firma ABC bierze 7 000 reszta to na odśnieżenie chodników i parkingów. Sprzątanie jest jak się nie mylę tylko 2 razy w tygodniu (za taką usługę ta cena to przesada). Czynsz płacimy cały rok więc jak sumować to odśnieżanie wyjdzie 84 000 zł, a śnieg spadnie może kilka razy.
Co do reszty to też mam pewne wątpliwości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dpm
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 2:50, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ania napisał: | Masz zupełną rację. Wyliczyłam, że sprzątanie klatek schodowych kosztuje nas miesięcznie 14 000 zł. Podobno firma ABC bierze 7 000 reszta to na odśnieżenie chodników i parkingów. Sprzątanie jest jak się nie mylę tylko 2 razy w tygodniu (za taką usługę ta cena to przesada). Czynsz płacimy cały rok więc jak sumować to odśnieżanie wyjdzie 84 000 zł, a śnieg spadnie może kilka razy.
Co do reszty to też mam pewne wątpliwości. |
co wiecej: snieg spadnie kilka razy, a usuna go tylko co drugi, albo co trzeci raz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki6
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:09, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
a ja mam inne pytanie - jak to jest ze mamy placic za pazdziernik zarowno dachbudowi jak i locatorowi ? ja mam rachunek zarowno od jendych jak i o drugich ... nie mowiac juz o dopietej kartce od locatora za dwa dni wrzesnia ... moze mi to ktos sensownie wyjasnic bo nie rozumie dlaczego mam placic podwojnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vike100
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:56, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dach-budowi płacimy za początek miesiąca do momentu otrzymania aktu notarialnego, a lokatorowi za resztę miesiąca października.
Ja dostałem za październik 204 zł dach -budowi oraz 250 lokatorowi.
Akt odebrałem 14.
Natomiast za listopad już mi rozliczyli coś kolo 350 zł - tyle liczyłem wiec jest dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marecki6
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:53, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
sek w tym ze ja akt odebralem 29 wrzesnia i fakture wrzesniowa za dwa dni mam z locatora ale otrzymalem tez fakture pazdziernikowa z dachbudu ( data sprzedazy 21.10.09 ) na kwote 119zl a do tego fakture z locatora tez za pazdziernik na kwote 357zl wiec czegos tu nie rozumiem bo zakladam ze skoro locator przejal budynek to dlaczego mam palcic za pazdziernik dachbudowi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piterek
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:46, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
To ja troszkę nie na temat. Jak ktoś wyrzuca do kontenera na śmieci karton (chyba po WC) o wymiarach na oko 1 x 0,5 x 0,5m który nie jest zgnieciony, to z całą pewnością nie przyczynia się do ograniczenia kosztów wywozu śmieci z naszego bloku. Czy to naprawdę tak trudno jest ten karton podeptać i zgnieść żeby zajmował 90% mniej miejsca? Takie i inne podobne rzeczy powodują że na rachunku od lokatora w odpowieniej pozycji mamy przykładowe 56 gr/m, a moglibyśmy mieć np 50.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vike100
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:12, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
może te opłaty są z tego, że lokator przejął budynek w połowie października, widocznie moje wstępne założenie było błędne. Teraz to już sam nie wiem trzeba by zadzwonić i zapytać chyba to najlepsze wyjście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tom1
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Nie 23:05, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem opłaty są mocno przegiete dla przykładu na Litewskiej za duże mieszkanie ponad 70 m2 opłata 240 zł/mc u nas za 30 metrów dostałem 248 zł.
Jak padło na zebraniu należy szybko pomyśleć nad powołaniem Zarządu z mieszkańców i szybko zadziałać w celu obniżenia stawek oraz bacznego patrzenia na rączki Zarządcy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adasko
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 15:11, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
tom1 napisał: | Moim zdaniem opłaty są mocno przegiete dla przykładu na Litewskiej za duże mieszkanie ponad 70 m2 opłata 240 zł/mc u nas za 30 metrów dostałem 248 zł.
Jak padło na zebraniu należy szybko pomyśleć nad powołaniem Zarządu z mieszkańców i szybko zadziałać w celu obniżenia stawek oraz bacznego patrzenia na rączki Zarządcy |
Oj trzeba, trzeba...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelf81
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:33, 03 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zadaniem stawki są znacznie przesadzone, i to zarówno za zarząd jak i za media. W zeszłym roku wynajmowałem nowe mieszkanie w środmiesciu - 70m2, i płaciłem 360 zł, a tu za 33 m2 place 280. Coś tu przesadza ten nasz zarządca!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alfik
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poleska
|
Wysłany: Wto 12:54, 03 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
jakoś nie miałem wsparcia na zebraniu z waszej strony
tam trzeba było podnieść larum
jeśli te opłaty nie spadną w marcu to sam się zatroszczę o to żeby Locator nie był naszym zarządcą
na przełomie lutego/marca poproszę o dwóch ochotników, umówię termin w Locatorze i sprawdzimy koszty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|